Deletedmom5 20 dk her çeşit sebze haşlama, sebze yemekleri, kıymalı yemekler ve tabii çorbalar için yeterli oluyor. Balık ve pirzola gibi ürünlerde ben açıkçası 2 kez çalıştırıyorum makineyi, özellikle balıkta yine 20 dk fazlasıyla yeterli ama ben biraz takıntılı davranıyorum açıkçası🐣 Sadece haşlama olarak da düşünmeyin derim, bezelyeli-havuçlu bir mücver yapacaksam sebzeleri haşlayıp hafif çekip yapmak ya da balkabalıklı pankek yapacaksam balkabağını haşlayıp diğer malzemeleri ekleyip çekmek büyük kolaylık oluyor. Bugün oğluma biber dolması yaptım mesela, bebek salçasını yine makinede kolaylıkla yaptım, sebzeli erişte yaparken sebze pürelerini hazırladım vs vs… Kullanmayanlar ilk bakışta gereksiz buluyor ama bir sebze çorbası yaparken bile o sebzelerin tüm suyu haznede kalıyor ve ekstra su eklemeden çok daha besleyici bir çorba yapabiliyorsunuz. Bütçe varsa kesinlikle alın derim, 1-2 kullanıp kenara atanlardan olmazsanız eminim memnun kalırsınız🌸🌸