NisanAda benim kizin 7 ay 2 haftalık. Sabah 8 gibi uyaniyo emzdirip yine yatiyoruz ane kiz, sonra 9:30-10:00 gibi uyaniyor emzirme, bez, yuz yikama, krem derkenn 10:30 oliyo bazen yumurta sarısı ve kiri peynirle birlike karistirip tadımlık veriyorum. Sonra 12:00 sekerleme 30 dk veya 45dk. Uyandırıp emzdiriyorum oyunlar, sarkilar derken saat 14:30 gibi ek gida veriyorum bugün meseka bezelye vardi 2 günümüz alerji yapar mi diye, bezelye icine patates koydum blenderle pure yaptim biraz yoğurt ve yedik. Olduu saat 15:00 uyku zamani ve 16:30 uyandik emzdirme, bez, oyun ve 18:00 gibi organik biskvi yarim veriyorum, yarım muz ve yoğurt. Ve en son 21:00 emzdirip bezini degistirip uyutuyorum. Sonra 00:00 gibi yavaşça uyandirmadan emzdirip uyutiyorum ve mutlu uykular sabah 5 gibi uyaniyo en gec 6.