Mnkturta ondan değildir sanırım bizimkide kiraz baslıklıydı ilk ay kiraz başlık sonraki aylar damaklı öneriliyo burda blogdada bununla alakalı bi yazı okumuştum. Sen pes etme İnan zamanla alışıyo.. o kadar gereksiz bi emzikki ona o kdr para verdgme çok pişmanım en gereksiz Bebek alışverişimdi 🙄 hep o guzel yorumlara aldanıp aldım bebeğim 3 kilo dogdu emzik bildiğin bi bucuk kilo 🥺neyse bununla alakalı bir sayfa şey yazabilirim ama uzatmıyorum ahh deyim 😂