Bahar06 Şahşen ben fazla mıncırılmasından rahatsız oluyorum , öpülmesi de beni deli ediyor çünkü daha iki aylık ve yüzü isilik oldu 😣😣
Sulegorkem Bahar06 ben çözümün kolaydı bebeğim erken doğduğu için kimseyinin yanaşmasına izin vermesik bahanemizde erken doğdu en ufak birşeyden mikrop yapar doktorumuz yasakladı deyip kimsenib kucağına bile vermedik 4 aylık olanakadar
ayis Bahar06 Bende özellikle öpülmesinden nefret ediyorum ama eşimin kuzenleri falan şapır şupur öper ya çok kızıyorum ve hiç kucaklarından indirmiyolar bana bile zor veriyorlar ama bişey diyemiyorum ki nasıl uyarıcam bilmiyorum 🙁🙁🙁
Bahar06 mrymgkce evet tabi o da var , çocuğun ağzının içine bakıp konuşanlar tü tü maşallah deyip tükürenler 🤦🏻♀️🤦🏻♀️