Buket54 Merhaba sevgili anneler 5 buçuk aylık oğlum var hasta oldu şimdi iyileştik ama iştahsızlığı ve her şeye sürekli ağlaması kaldı bunun önüne nasıl geçebilirim hiç bir şey yemiyor
ENA Sürekli ağlıyorsa ciddi bir sey olabilir kuzum. Yani 6. Ay atagi, diş cikarma gibi. Ağlamanin onune gecmeniz için sorunu bilmeniz lazım tabii. Mesela ilgilenip oynadığınız da dahi mi ağlıyor