Hanımlar oğlum 5 ay 14 günlük. Bir buçuk aylık meme reddinden sonra. Mamaya başladık. Malum artık tamamen anne sütü içmiyor. Bebelac GOLD içiyor. Yanlız iki saatte bir 120 cc içiyor. Zamanı uzatmaya çalıştım ama ağlıyor. 900 gr mama aldık bir hafta oldu az kaldı. Mama çok hızlı bitiyor haliyle. Emin olamıyorum acaba içme miktarı fazla, zaman aralığı az mı. Sağlıksız bir şekilde kilo alır endişesi içindeyim😢