SeliminannesiSeliminannesi09 Kulakta enfeksiyon olsa belirtileri neler olur ? Duymama gibi bir sorun olur mu bide yatarak emziriyorum ben bundan kaynaklı bisi olur mu bebegim huysuz sürekli bi ağlama modundan hiç bisiden memnun olmuyor
Misskokulum SeliminannesiSeliminannesi09 yatarak emzirmek çok tehlikeli orta kulak enfeksiyonuna yol açabilir akıntı varsa veya sürekli kulagini çekiştirirse bilin ki bir sıkıntı vardır
h_yigit2 SeliminannesiSeliminannesi09 yatarak emzirmek biraz kötü olabilir dr bana orta kulak iltihabı görülür normal emzirme yapın yada emzirme yastığı ile destek yapın demişti sizinde belki o yüzden olmuştur dikkat edin inş geçer çok geçmiş olsun
nursocum SeliminannesiSeliminannesi09 enfeksiyonu anca ateşle anlarsın dişleri çıkacağı zaman oğlum kulagıyla oynuyor oda olabilir
SeliminannesiSeliminannesi09 h_yigit2 Misskokulum akıntı fln yok da huzursuzluk var böyle seslendigimde bakardı şimdi bakmıyor 5 aylik bebegim
SeliminannesiSeliminannesi09 Mom19 ateş yok canım ama.ben bunu kulak burun boğaz a mi yoksa çocuk doktoruna mi götürsem
h_yigit2 SeliminannesiSeliminannesi09 isterseniz geç olmadan götürün inşallah en kısa zamanda iyileşir😊
h_yigit2 SeliminannesiSeliminannesi09 sizdende allah razı olsun hayırlı geceler dikkat edinde ateşini sürekli kontrol edin miniğimize birşey olmasın😊
SeliminannesiSeliminannesi09 nursocum ateş-i yok yatarak emziriyorum kulaj enfeksiyonu yapar diye yazmışlar oyuzden korkuyorum
nursocum SeliminannesiSeliminannesi09 kaç aylık ?belki sadece kulaklarını keşfetmiş ve oynuyordur huzursuzluğu yoksa