Zeynepaselim Bebeğim 4 aylık yattığı zaman çok ağlıyor oturunca susuyor hiçbir problemi falan da yok bende oturtuyorum zararlı deniliyor ama mecbur kalıyorum ağlayınca kaldırınca gülüyor