poncigimbenim Doğumdan sonra çok sık bademcik enfeksiyonu geçirmeye başladım. Antibiyotik kullanıyorum belli bir süre sonra tekrar iltihaplanıyor. Doğumdan önce yılda 1 en fazla 2 kez yaşardım bu sorunu. Aynı durumu yaşayan çözüm bulan var mı??