Ya ben de okuduğum yerlerde yüzüstü uyumanın çokta sağlıklı olmadığı yazıyordu çünkü bebekler nefes alıp verirken diyaframlarını kullanırlarmış yüzüstü yatınca karınlarına baskı uygulandığı için nefes alıp vermede zorluk yaşayabilirlermiş gaz sorununa iyi geliyor evet ama bi süre sizin denetiminiz de yatsın bence sonra çevirin Allah korusun