Hanımlar iyi akşamlar sıklıkla vajinal enfekfiyon yaşıyorum akıntım ve aşırı derecere kaşıntım oluyor geçen ay iki kutu antibiyotik ve fitiller kullandım geçti sandım ama yine tekrarladı ve bunu sürekli yaşıyorum😢 başına gelen varmı acaba nedendir yada çözümü nedir ? Tekrar randevu aldım gidicem doktora acaba emziriyorum diyemi verdiği ilaçlar etkisiz kaldı