15 ay 8 gunluk kızım. Gece saat basi uyanmalarin onunu alamiyorduk artik. Gece beslenmesni kesmeye karar verdim ama pat diye yapmak istemedim, kiyamadim. Saat koyup azalttim. 3 4 saatte bir uzun emiyordu. Ona gore emzirmeye karar verdim. Belli bi süredir uyguluyoruz saatleri disinda uyanmamaya basladi sıkıntı yok. Ama artik onuda keseyim diyorum. Simdi sorum şu; sutum gece cok olmuyor diye 1 kere mama verip 1 emziriyorum
(9.30 yatıyor
12.30 gbi 150 ml mama iciyor
4 gbi emiyor
7 bucuk 8de uyaniyor )
Ama oyle bir istahla iciyor ki o mamayi, oyle bir istahla emiyorkiii sanki aç. Sizceee aliskanliktan uyanan cocuk boyle olurmu. Gunduzde cok yemek yemiyor malesef.. napayim bilemiyorum 🤦♀️