gezentianne ya bize hiç böyle bişey söylemediler hatta yaş itibariyle riskli durumda ilaçta kullanamıyoruz falan dedi doktor baya gerildim
kemik suyuna sebze vs çorba yapıp yediriyorum ıhlamur falan ağzına bile sürmüyor hali keyfi şuan biraz daha iyi düne göre ama öksürük baya ciğerden ciğerden geliyor o çok korkutuyor beni
kızım biraz daha kötü bugün 7 aylık burnu akıyor öksürüyor ateşi çıkıyor iniyor sürekli falan ay kaç güne geçer acaba bizim temasımız 6 gün önce oldu dün pozitif çıktı gerçekten zor yorucu bi süreç