Kızlar pozitif olan 2 kişiyle temaslıyım 1 hafta oldu. Pozitif olduklarını yeni öğrendim ben de karantinadayım ama annem de onlarla temaslı hem de yakın temas. Annemle de en son cuma günü görüştük ben çalışıyorum annem bakıyordu bebeğime. Eşim de temaslı pozitif çıkanlarla ama dediğim gibi 1 hafta önce gördük en son pozitif olanları. Annemle cuma görüştük. Eşimde annemde ve ben de belirti yok şuan için yani benim ara ara bazen boğazım ağrıyo o kadar annemde ve eşimde hiç bişey yok. Pozitif olanların birinde de hiç belirti yok hatta negatif gelir diye düşünmüştük ama çıkmış 😶 biz tabi belirti yok falan diye hiç tedbir almadık çocuğun yanında ama şimdi korkmaya başladım diğeri de pozitif çıkınca . Var mıdır acaba bizde ? Hadi biz neyse oğluma geçmiş olabilir mi ? Nasıl koruyabilirim onu ? 7 aylık hep kucakta nerdeyse emziriyorum bide. Napcam şimdi ben