Ravzam30 Kızlar kundak dışında baska fıkır soyleyın ya lutfen kızım 5 aylık uyutuyorum guzel dalıyor sonra ellerıyle gozunu kaşıyor burnunu kaşıyor uyanıyor her yırmı dk da sabaha kadar ınanırmısınız boyle oluyor alıyorum emzırıyorum ancak yıne oyle dalıyor
mom-11 Ravzam30 benim bebegimde Öyle gözünü burnunu kasiyip kendini uyandırıp ağlamaya başlıyor bende çözüm bulamadım
smile56 Ravzam30 3aylığız biz bile öyle kollarını savurup kafasına çarpıyo uyanıyo.bide sürekli irkilerek uyanıyo kendi kendine korkuyor 🤦♀️
Blge28 Ravzam30 aynı problemi yaşıyorum yüz üstü yatırsam da bu sefer kafayı kaldırıp duruyor sürekli elini tutmak zorunda kalıyorum ya
Deletedmom0099 benimde öyle valla 4.5 aylık ince triko battaniye var onunla kundak yapıyorum siz kundak demeyin demişsiniz ama başka seçenek yok gibi sanırım
Ravzam30 Deletedmom0099 ah ahh hepimiz aynı dertten muzdaripmişiz 😁 Sabahları hayalet gibi oluylrum enerji sıfır
Ravzam30 Deletedmom0099 evet sanırım öyle görünüyor 😔 benım kızım rahat uyumayı çok sever kendi kendine yan dönüp uyur o yüzden kundak bağlamayı aklımdan bile geçiremiyorum 😔
Ravzam30 mom-11 hahh aynısı işteeeee artık psikolojım bozuldu hanımlar beynim artık kızım ağlamasa bile ağlıyor diye sanıp o uyuduğu yirmi dakika boyunca sürekli gidip gidip geliyorum uyuyormu diye uyuyor olması bana mucize gibi geliyor inanın.