Melekler 36 yaşıma az kaldı 30 dan sonra bünye yavaşlar kilo alırsın diyorlardı yok yine almadım. 2 kez sezeryan oldum ne göbek kaldı ne basen. 170 boyum 71 kilo ile doğuma girdim ilk 3 ayda 55 e düştüm. Kızım şuan 15 aylık ben 52 kiloyum. Hala emiyor ama emzirmesem de bir değişiklik olacağını sanmıyorum çünkü hayatımın her döneminde zayıftım.. kimisi aç kalıyor spor yapıyor zayıflama çayları içiyor yine de veremiyor ama ben hiç birşey yapmadan kilolar gidiyor.. iyi mi kötü mü bilmiyorum ama bende durum bu 🙄