Kızlaaaaarr cok yorgun sinirli üzgün yaşam enerjisi bitmiş bi haldeyimmm bebegim gündüz 2 saatten fazla uyumuyor 7,5 aylık gecede sürekli kalkıyor her gece eğitim için arıcam yarın diyorım ama cesaretimde yok ücretide fazla geliyor ya deymezse başaramazsam diye açıkcası … birileri nolur beni yüreklendirsin ya da vazgeçirsin yolgöstersin