Karadagn Kardeşimin Corona testi pozitif çıktı bebeğim öksürüyor ve burnu akıyor napacam bu durumu yaşayanlar yardım etsin lütfen 😢🙏
Kirazyilmaz Karadagn canım bizdede eşim pozitif çıktı benim sonucum çıkmadı karantinaya girdik 🙄 ama çok şükür bebeğinde bişey olmadı moralini yüksek tut bende bugün ishalmi acaba ateşi varmı diye geçirdim ama bitirdik atlattık sonunda
Deletedmom0099 bizde ailecek pozitifiz kızım 4.5 aylık. 1 gün ateşi oldu sadece bin şükür bu daha cok yaslıları etkileyen bi hastalık oldugu icin bebekler çook hafif geçiriyormuş inşallah sizinde öyle olur ama ağır olursa doktora gidin antibiyotik veriyolar
Karadagn Deletedmom0099 ateş yok çok şükür okusuruk var burnu akiyo serumla temizliyorum inşallah biran önce atlariz 🙏🙏 kaç günde geçti peki
Karadagn Kirazyilmaz çok şükür Allah evlatlarımızı bize bağışlasın Allah onların acılarını göstermesin cnm ins moral verdin teşekür edederim ♥️🙏