Kızım 1 yaşına girdiğinden beri gecenin ortaında uykusu açılıyo ve uykuya geri döndüremiyorum kaldırmak zorunda kalıyorum. Gündüz 2 uykuyla da denedik tek uykuyla da denedik. Aynı. Geç yatırsam da aynı erken yatırsam da aynı. Ne yapacağımı şaşırdım. Yaşayan var mı