Derinsmomm Kızlar bide şimdi Derin 7 ocakta doğdu ? Yarı 40 ı ne zaman çıkıyo ? Programda Pazar doluyo. Biz hesaplıyoruz cumartesi doluyo . Bilemedim 🙄
Betul34 [bilinmeyen] doğduğu gün neden sayılmıyor benim bebeğim sabah 9da doğdu o gün sayılmıyor mu şimdi