Merhaba güzel anneler, Doğum yapalı 1 ay oldu. Sezeryan olduğum için zaten sütüm 3. Gün geldi. Artması için eczaneden macın aldım yedim bestlak damla kullanıyorum. Günde en az 3 lt su içiyorum. Sık sık emziriyorum. Beslenmeme dikkat ediyorum. Ama sütüm hep azdı be mecbur mama ile destekledim. Şimdi ise daha azaldı sanki 😢😢 kesilecek mi yoksa 😢😢