Bocukgoz öncelikle çok geçmiş olsun, Allah bi daha hastalık göstermesin hiç birimizin yavrusuna 🙏 alakasız olacak biliyorum ama şu an size özendim. benim oğlum da 9.5 aylık, gece çok sık uyanınca yatağa yanımıza alıyorum, istiyorum ki sarılıp uyuyalım. babasıyla beni ittire ittire uyuyo, emerken bile değince tahamül edemiyo beni itip memeyi çekiyo 😱