Kizlar merhaba 3 aylik ikizlerim var 20 gun kuvozde kaldilar, orada kaldiklari surece sutum vardi sagip gonderiyordum fakat ikizlerim yogun bakimdan ciktiktan sonra mamaya alistiklari icin cok emmediler sonra da biraktilar. Arada sagdim ama emmedikleri icin sutum gitgide azaldi 1.5 aydir filan hic emmiyorlardi . Bugun biri kucagimdayken gogsume yatip agzini acmaya basladi meme verdigimde cok heveslenerek cekti ama sut gelmedi, sanirim olsa cok guzel emicekler 😢 Sizce sütüm bitmis midir cok istiyorum emzirmek tekrar gelir mi tecrubeli annelerin yardimina ihtiyacim var 🙏🏻