İyi akşamlar hanımlar bebeğim bugün uyurken birden ağladı ve baktığımda burnundan sıvı geliyordu mama sanırım deli gibi ağlıyordu ve mosmor oldu öldüm korkumdan hemen burnunu çektim aspiratörle sırtına vurdum salyası yapışkandı çok korkunçtu çocuğuma bişey olacak sandım bu durumu yaşayan var mı neden böyle oluyor. Bebeğim 2 aylık sadece mama ile besleniyor