Gunesasel
Gunesasel Benim ogluma da bulaştı oda pozitif Di ama 3 günde atlattı o tabi ben perişan oldum 3 gün kucakda ve uyku yoktu ben kendim de cok hastaydım kendime bakamadım cok zor gecti Allah yardım etsin herkese. Bulaşanlarda şöyle Bi durum var malesef! yorgan ustum den düştü.,sacımı ıslak uyudum, gece cam acık kalmış, klima carptı, bilmem ne diye bahaneler var herkeste kimse korona yı kendine kondurmuyo ve hayatına insanlara bulaştıra bulaştıra devam ediyo bencilce…