karabiberimm benim bebegimde asi oldu 4.ay asisi bugun. Sabah gittik aşırı agladi asidan sonra cok huysuzlandı . Eve geldim hemşire huysuzluk vs olursa calpol ver dedi. Bende 1 cay kasigi ne olur ne olmaz diye verdim 6 saat gectikten sonra bor daha verdim cok şükür sorunsuz atlattık .calpol varsa evinde canim 1 cay kasigi vermen gerek atesi yüksek dusmezse ilik dus aldir hafif üstünü cikart zibinla kalsin