Eflatun_01 kullanmadık, kullanmayacağım da, bebeğim 8 aylık olacak Ve tutunarak adım atıyor zaten bence senesine kalmadan da yürür. Geç yürüse de pek dert etmiyorum bunu🐣 Yürüme arkadaşı düşünüyordum ama çok hızlı gittiğini okudum birkaç anneden ve ona da tam emin olamadım açıkcası🐣