Arkadaşlar merhaba,kızım 4aylık kaşık mama ya başladım sütüm yetersiz ve devam sütünü kesinlikle içmiyo birçok marka denememe rağmen.sorum şu ,nekadar vermeliyim bir yemek kaşığı kadar veriyorum ama daha istiyor fazlasını versem zararı olur mu anne sütüne yine devam ederek