Kızlar 21 aylık kızım var. Doğduğundan beri uykudan nefret ediyor resmen. Zaten tam bir sene boyunca her Allahın günü sabah ezanı okunur, gün aydınlanır öyle uyurdu. Neredeyse akıl hastanesine kapatacaklardı beni. Uykusuzluktan delirmiştim artık. 1 sene sonra tam biraz düzeldi diyordum (gece 15-20 dakikada bir meme için uyanır. Vermezsem kıyamet kopar. Sabaha kadar emiyor birlikte yatıyoruz.) 1 haftadır yine tuhaflaştı. Ayağımda sallıyordum 10-15 dakika içinde uyurdu. 1 haftadır Allah sizi inandırsın 1-1,5 saat sürüyor uyuması. 10 dakika sonra ağlıyor yine meme diye. Diş falanda yok çıkan. Belim, bacaklarım kopuyor gücüm kalmıyor artık. Ne gündüz uyuyor, ne gece uyuyor. Sinirlerim laçka gibi oldu. Psikiyatriden randevu aldım, o raddedeyim. 21 aydır bir gece olsun oh be diyerek uyumadım. Kolum, belim, bacaklarım ağrıyor. Sağ tarafım kas katı aynı tarafa yatarak emzirmekten. Ya ben ne yapayım ne olur biri akıl fikir versin bana? Yaşamaktan soğudum artık. Uyku saatinin gelmesini istemiyorum. O kadar tükeniyorum ki ninniyi bile ağlayarak söylüyorum. Lütfen annesin sen katlanacaksın falan demeyin. Yeterince duyuyorum bu lafı. Sadece çözüm istiyorum sizlerden. Bir akıl istiyorum gücüm kalmadı benim artık