Gkce58 6 aylık Bebeğimde cilt kuruluğu ve egzama var , boynunda gıdısının altında egzaması var , daha önce bu durumu yaşayan var mı ? nasıl geçti ?ne kullandınız bu durumda ?
Yaseminnnn Gkce58 dün doktora gittim bu sebepten eğer beslenmenize dikkat etmiyorsanız inek sütü çikolata benzeri gibi bebeklere alerji yapma durumu olan şeyler tüketiyorsanız daha dikkatli olmanız gerekir bebeklere farkında olmadan en fazla egzema çıkaran bunlarmış doktorumuz Bioderma Abcdeem şampuan ve krem veya Mustela Stelatopia şampuan ve krem önerdi ikisinden de aldım hangisi iyi gelirse onunla devam edeceğim
Merve-328 Gkce58 doktor travazol diye bi krem vermişti ve 5gün kullanmamız gereken bi damla vermişti. Sonra geçti. Ama çok sık oluyo boyun çevresinde. Artık banyolardan sonra nemlendirici kullanırdım onu bıraktım. Bi sıkıntı yok gibi eskisi kadar
Ezgi-345 Gkce58 bebeğim 4 aylık aynı sorunu bizde yaşıyoruz doktorumuz genetik olabilir dedi ve hemen geçmeyeceğini söyledi maalesef hippin losyonunu kullanıyoruz vücuduna yüzüne de mustelanın atopiye eğilimli ciltler için yüz kremi var onu aldık deniyoruz
Yorgun-ana Gkce58 bzimde çıktı aynı aydayız kantaron yağı ve anne sütü denedim iki günde bir banyo ya düşürdüm her gün yerine kuruluk olmasın diye geçmedi doktor linola krem önerdi onu alacak eşim bu akşam kortizonsüz dedi aöa bakalm ilaçta sürmek istemiyorum ama yayılıyor