Babygirlmom tam olarak aynı şeyleri yaşadım bende xanım. Bebeğim ağlıyodu açlıktan ortalığı yıkıyodu bende sakin kalarak sağmaya devam ediyodum. Toplam iki göğsü 15/20dk sapmanız yeterli. Süt akışı önce 1,2dk gelir sonra durur sonra tekrar gelir bu şekildedir. İki saatte bir önce emzrn bi göğüsten emerken diğeri boşa akmasın bardak falan tutun. Daha sonra 2saat sonra emzirmeyin sadece sağın. Sağdığınızı verin. Dütünüz bol çıkana kadar düzenli aralıklarla bu işlemi uygulayın. Yaklaşık 1haftayı bulabilir ama inanın sonunda siz bile şok olucaksınız. Sütünğz artana kadar hem emzirin hem sağın çıkanı verin. Mama takviyesinede devam edin bu sğreçte bebeğiniz aç kalmasın. Ne zamanki sütünğz yetecek kadar bol çıkar ozaman mamayıda bırakırsınız. Ben şuan her 3saayte bi sağıyorum. İlk iki ay mama veriyodum gğnde iki üç kere. Sonra gerek kalmadı zaten. Unutmayın sütünüz azalır gibi gelir ama aslında hep süt vardır. Her daim bebek için süt salgılar vicudunuz. Pes etmeyin 2saat geçince önce emzirin sonraki öğünü sağarak verin. 1aylık bebekler 2saatde bi acıkır. Meme emiyorsa doymuyo sanabilirsiniz. Bi göğsü 15/20dk emip uyuyorsa doymuş olabilir. Memeyi sever memeye yapışık gezmek orda uyumak isterler zamanla sütünüzde terbiye olfukça bebek büyüdükçe bu durum düzelicektir. Sormak istediğiniz ne varsa özelden yazabilirsiniz.