Sltn01 Kızlar 1 hafta önce sezaryen doğum yaptım ama idrar hissim kasıklarım ağrımayınca hissetmiyorum sizde de oldu mu öyle
Minikannesi00 Sltn01 oldu canm bende de hiç gelmiyordu kendim öylesine gidiyodum gelmiştir diye ,yapıyodum. Bikaç güne geçiyor
Naz_N Sltn01 Baya bir süre yaşadım bu hissizliği, hatta ilk hafta sezaryenden kaynaklı zorlandığımı düşünürdüm bazen yürürken ama idrarımı yapınca geçerdi🙈😅