Arkadaşlar bebeğim sürekli uyku saatlerinde ağlıyor uykusu var ama uyuyamıyor dalamiyor sadece arabada dalıyor memede hep böyle mi olacak yaşayan var mı her uyku saati işkence gibi sallıyorum olmuyor yanına yatıyorum olmuyor ,6 aylık . Uyumayınca ağlıyor ve benim psikoloji de alt üst oluyor