Pinkoloji ayy benimkide öyle ya hiç düzenimiz yok sabah 6-7 gibi kalkıyor emiyor yatıyor öğlene kadar öğlen 1e kadar uyku evresi sonrasında hep konuşuyorum bişeyleri tutmaya çalışmıyor ama tuttuğunu(elimi,kolumu,omzumu,kıyafetini,örtüsünü falan) da ağzına götürüyo hemen emzik veriyorm almıyo ama elini emip duruyo uyursa memede uyuyo geneldede hep kucak istiyor😕 öğleden sonraları hep konuşuyorm şarkı açıyorum el hareketleri falan yapıyo ilgisini çekiyor ama oyun halısında sıkılıyo yüzüstü yatmaktan sıkılıyo emeklemek istiyor ama kollarını hareket ettiremediği için gidemiyor, zeka kartımız da yok herkes erken dedi almadım büyüdükçe oyalamak zor oluyo neler yapsan bilmiyrm başka🤦🏻♀️