HazelK bizdede aynı sorunlar oluyordu çok hareketli uyurken bile şimdi önlemleri daha iyi alıyoruz ama bizde en son dusmemiz 5 aylıkken oldu kustu çok korktuk hemen araştırma Hastanesi’ne gittik birşey yapmadılar kustugu için emar çekildi ve 8 saat gözlemlendi 2 saati gecincede uyutabilirsin denmişti 8 saat dolana kadar hareketlerinde felan gözlem yapıldı okadar canım sende evde aynı şekil yapabilirsin çok geçmiş olsun minik kuzuya korkutuyorlar böyle valla ..