momyshark1 bu sonucu burda inceletmen çok saçma bu deherler yetişkin değerlerine göre ölçülüyor bunu sana sadece doktorun tercüme edebilir canım benim bebeğimin vücudu döküntü olduğunda doktora götürüp tahliller vermiştik sonuçları aldığımda senin ki gibi pek çok degerin yüksek olduğunu görünce doktorun yanına gidip konuştum ve bebek değerleriyle yetişkin degerleri farklı bakılıyor ama laboratuvar sonuçları yetişkin statüsünde gösterir siz anlayamazsınız biz doktorlar yorumlariz demişti