Kızlar eşim ben griptik oğlumda bugün hırıltı vardı burnunda doktora götürdük nezle başlangıcı dedi otri bebe yazdı 4050 doğan bebek 3800 olmuş emziriyordum sadece demek ki yetmiyormuş iyiki gittik cumaya kadar mama kullan dedi bebeğin sağlıklı acaba doğumda yanlış mı tarttılar dedi hıp al başla 3 saatte 30 Cc dedi modelim bozuk sürekli hapşırıyor gözler kızardı 😢