Selam Anneler.. Ben dün mamaya başlamk zorunda kaldım doktorun tavsiyesiyle. Sütüm yetersiz geliyor kızıma kilo aldırmıyor.. bebeland gold nutricare aldm onu önermişti.. Bebeğim mamayı istemiyor gibi.. Biberondan da emmiyor kaşıklada fazla almıyor napacagımı şaşrdm bi öneriniz var mı? Normal mi başlarda mamayı istememesi