Ralela Çoook geçmiş olsun öncelikle, Rabbim şifa versin🤲🏼 9 aylık kızım var ve Covid testi pozitif çıktı. Anne ve babası olarak bizler negatifiz. Kızım da ateşlendi ve doktoruna götürdüm. Tüm tahlilleri yapılırken Covid testi de yapıldı. Covid testi çıkmadan önce ateşi var diye serum takıldı hastanede. Crp değeri çok hafif yüksek çıktığı için de antibiyotik kullandık. Ateşi düştü. Sonrasında ishal başladı ve şu an 10.günümüz şükürler olsun ki çok iyi. Siz de isterseniz önce doktoruna danışın. Ilık duş, ıslak bez, calpol verebilirsiniz. Ve tabi ki anne şevkati💕