Benim aklım artık almıyor bu meseleleri. Ebebekten almaya mecbur kalsam bu fiyata alacağım… Piyasada en yüksekten satışı 7,5-8 tl civarı, bebek mağazası buna nasıl bu kadar zam yapabiliyor? Gerekli her yere şikayet edeceğim. Artık böyle şeyleri görmek istemiyorum. 1 tllik su bile olsa şikayetimi bildireceğim. Lütfen sizler de sessiz kalmayın. Bahsettiğim görseli ve ihbar bilgileri bulunan linki iletiyorum.

Firmanın da belirttiği tavsiye edilen satış fiyatını lütfen okuyun.

https://www.gib.gov.tr/koronavirus-nedeniyle-piyasalardaki-haksiz-fiyat-artisina-iliskin-sikayet-hatti