Dtggtd ben bu sekilde kajvalti yapiyorum bazen arkadaslar pratik ve besleyici oluyo süt oluşumu icin de ideal. İcindekiler ; Taze isbanak Roka Kirmizi biber Dereotu Badem Kuru incir Yumurta (ustune siyah susam ) Domates ♥️ afiyet olsun Sut olsun
rabia22 Dtggtd ben pişmemiş ıspanak yiyemiyorum ya ama güzel gözüküyor faklı kahvaltı çeşitleri güzel olur kaydedeyim sana da afiyet olsun çoktan yemişsin ama olsun 😊
Ada_Deniz Dtggtd çok güzel gözüküyor ellerinize sağlık hemde sağlıklı beslenmiş oluyorsunuz hem de doyurucu hemde süt yapıyor valla daha ne olsun…
Mom14 Dtggtd ben sabah kahvaltıda balsız kahvaltı edemiyorum bu şekilde doyamam anlamında birde çok içi karışık bi kaç şeyi sevmiyorum içinden hemen ne o laf sokmaya çalışmalar ya 🤣🤣