defnezeynep Sütun yeterince var ama doydugunda meme almıyor doğal olarak bende aşırı ısrar etmiyorum meme reddi yaşamamak için ve süt bazen boşa bile akıyor lakin bebeğim kilo almamış ve boyu 2 cm uzamis çevremde hemen biz sana mama ver demedikmiler geliyor mama da vermek istemiyorum süt nasil yaglandirilir
Tugbabsra defnezeynep canım mama ya bu kadar karşı olmayın gerekten tamam suni birsey ama hiç anne sütü almamış bebekler var gayet sağlıklılar ki bende mama veriyorum sütüm senin gibi beslemiyor üstelik az :( bebeğimin iyiliği için mama da veriyorum
Kuzummmmm On sütün fazla olabilir mi. Kakasinin rengini kontrol ettin mi. Sutun çok fazla ise sadece on sütü alıp doyuyodur. Bundan sonra emzirmeden once elinle biraz sagip oyle emzir. Tek meme ver. Hatta meme yumusamadan gere cekilirse bi daha aciktigibda tekrsr ayni memeyi ver canim.
Etibrownimm Kuzummmmm canım ne fark ediyor ön süt veya sonradan gelen süt 🤷🏻♀️ Benimde sütüm ilk geldiğinde bildiğimiz su gibi geliyor şeffaf daha sonra hafif bir beyazlıyor ama hiç normal süt gibi bembeyaz veya sarı gelmedi niye acaba ne yapsam bilemedim 😔😔
Annnisshhh [bilinmeyen] üşümüş benim kide dün iki kez öyle kaka yaptı doktora götürdüm tahlil yaptılar kakada birşey çıkmadı nezle olmuş kuşum
Glin89 Seri canım ben uykusunda emziriorum yada uyanıo ya hemen göğsümü dayıyorum anca öle emio inan iki aydır neler cekiorum nie bu red nie bu iştahsızlık anlamadım
Catharsis [bilinmeyen] ben oğlumun doktoruna sormuştum yeşil kakayı, üşütmekle gazla alakası yok, anne sütü alan bebeklerde her renk olabilir demişti. Aynı şeyi sağlık ocağında ebe de söyledi hatta. Yeşilliği bol tüketince de oluyormuş.
defnezeynep Tugbabsra doktor sütünü artırıcı şeyler yap dedi ama sürekli de emmiyor 4 saatte bir emer aşağı yukarı sütüm su gibi
Kuzummmmm [bilinmeyen] canim sutum cok dedin erken doyuyo dedin ya bende ona gore yorum yaptım sütün coksa on sütü tek alıp doyuyodur yağlı süt kalıyordur dedim. Göğsün tamamen bosaliyosa o zaman sıkıntı başkadır doktor daha iyi bilir
Sebnemhzl defnezeynep benim bebeğim 8 aylık ek gıda ya başladık 6 ay sonunda artı emziriyorum ve 3 ayda sadece yarım kilo almış ama boy uzun ve hareketli kilo ile sağlık olamaz asla kafama bile takmadım şükür sağlığı yerinde keyfi yerinde bol emzir bol su iç gerisi yalan
defnezeynep Sebnemhzl şu içiyorum bol bol da her ay gitmemde bir kilodan az almiyordu şimdi ne kilo almış boyu da az uzayinca acaba diye düşünüyorum