Naz0106 Hohomoromu Hayır zaten 1 aydır hiç kusmuyordu gazını hep çıkartırım çok dikkat ediyorum böyle şeylere
F-Betul Naz0106 Merhaba, aynısı mı bilemedim ama benim kızım da sarı kuşmuştu doktora götürdük gece. Üşütmüş olabilir dediler sabah çocuk doktoru görsün dediler ama bir daha kusmayınca götürmedik. Düzeldi şükür. Ne zamandır kusuyor, kaç kere kustu ?
Naz0106 Aysem-5 Doktora gittim mide enfeksiyonu dedi akşama kadar takip et yine olursa acile git dedi
Naz0106 Aysem-5 Burda öyle doktora gidemiyorsun. Almanya dayım kendi çocuk doktorum hep aynı doktorla devam ediyoruz. Acile ilk gitsek geri çocuk doktoruna gönderiyor önce o baksın sonra gelin diyor
Aysem-5 Naz0106 korkma inşallah rabbim ayağına taş degdirmesin çoğunlukla safra oluyor o kusmalar bunu doktorumuz söyledi kızımda 2aylikken öyle oldu