Merhaba anneler benim 6 aylık bir bebeğim var bebegim bikac gündür bebelac reklamını görünce korkarak çığlık atarak ağlamaya başlıyo aptamil reklamı yada herhangi bi reklamda bunu yapmiyo acaba onların görüp bizim göremediğimiz biseymi var özellikle bebelac reklamında aşırı korkuyo anlamadm varmı bi fikriniz televizyona baktirmiyorum aslnda ama evde tekim yemek hazırlamaya gittiğimde arada bakıyor.