Meftunbiranne Gaviscon toz ilacı verdi bugün doktor eczacı eşime sabah öyle akşam verin demiş sabah öğle akşam her paketi ayrı ayrı mı vereceğiz çok gelir mi ? Yoksa günlük bi paketi üçe mi böleceğiz ? Yardımınız lütfen
Nidaabaserr Meftunbiranne bizde dün kullanmaya başladık hatta post açmıştım sabah öğle akşam paketin yarısı 30 ml sütle veriyorum ben
Nidaabaserr Meftunbiranne bir paketin yarısı sabah diğer yarısı öğlen mesela. Benim bebeğim de sadece anne sütü alıyor kendi sütünüze karıştırıp vereceksiniz
bir_pasa_annesi Meftunbiranne biz 40 günlüktü basladık suyla demişti doktorum yarım Türk fincanı ölçüsünde su biberonla 25 ml ediyor bir paketi yapardım cnm kilo acısından bilmiyorum cnm