Bebeğim 3 aylık, ben de 24 yaşındayım, özgüvenli büyütülemedim ailevi sebeplerden dolayı, kendi kendimi yetiştirdim sonradan, eşim özgüvenlidir, ben de öyle olduğumu düşünüyorum ama bebeğim için eksik kalmaktan korkuyorum, 3 ay oldu doğum yapalı, şimdiye kadar bir defa bile of demedim ona, mümkün oldukça sevgi dolu yaklaşıyorum, ruh halim nasıl olursa olsun ama bu yeterli mi?
başka ne yapabilirim? Önerebileceğiniz yöntem var mı? Veya kitap-uzman vs?