Herkese merhabalar 😌
15 günlük bebeğim var ve doğumdan beri gündüz uykularımız çok hafif sürekli uyanıyor. Reflü yatağında uyutuyorum hep ama dün bir defa anakucağına koydum hemen uyudu, kendin salladığın uygun fiyatlı olan anakucaklarından.(bebeğini sallamıyorum memede uyutup yatırıyorum) Bugün de gündüz hep mızmızlandı anakucapına koyunca uyudu hemen gece yine anne yanı yatağına alıyorum ama Gündüz uyumuyor seçiyor resmen.
Gündüz uykularını Anakucağında uyuması çok zarar verir mi, uzun süreli kullanıma uygun değiller biliyorum veya nasıl alıştırabilirim tekrardan yatağına? Yaşayanlar varsa yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler😌