BabyNaz Nasil gidiyor güzel anneler? Bugun 4. Ay kontrolumuz vardi sukur her sey yolunda. Kan damlasina basliyoruz. Siz hangi damlayi kullaniyorsunuz? Yan etkileri oldu mu?
Senemmm11 BabyNaz bizde 4 ay 7 günlüğüz sağlık ocağının verdiğini kullanmak istemedim. Gaz kabız yapabilir dedi hemşire. Zaten diş çıkarıyor diye inanılmaz huysuz birde gaz kabız sorunu eklenirse çocuğum helak olacak. İçeriğinide okudum paraben varmış tamamen vermekten vazgeçtim başka bakıcam
Melindaninannesi BabyNaz merhaba bizim farklı nedenlerden dolayi 2 buçuk aylıktan beri kullanıyoruz demir ilacı. Ferrum bizdeki kabızlık yapmadı hiç çok şükür. Bebekten bebeğe değişebilir tabi
Ysmkzlbga BabyNaz benim çok zor geçiyo hep bi mızmız hep bi kucak istemesi😞 kan ilacını kullanmak istemedim 6ıncı ayda kanına bakar öyle başlarız dedi yada hiç başlamayız dedi doktor
Mkelebek BabyNaz bizde bgn saglikocagina gittik asi olduk. Biraz atesi cikti mizmiz oldu. Bizede kan olaci verdiler ama adina bakmadim
Mkelebek Senemmm11 Senemmm11 bizede aynisindan vermisler bende baktim hakketten paraben iceriyor. Temiz icerikli demir ilaci varmidir acaba bende alsama
Senemmm11 Mkelebek sidefer ocean falan temiz diyorlar bende kullanmaya başlamadım kan ilacı daha almadım
Adasmomoulu Biz de 4 ay 20 günlüğüz. Ben sadece damla D vitamini kullanıyorum. Yavaş yavaş tadım yaptırmaya başladım sebzelerden. Diş huysuzluğu var, jel aldım günde birkaç defa onunla masaj yapıyorum.