tuceozcan Merhabaa sevgili annelerr 19 günlük bebişim var.. 1 aylık kontrolü için doktor önerisi rica ediyorum.. Güvenilir,ilgili doktor tavsiyleerinizi bekliyorumm.. Ve yeni doğan sünnetini sizler nerede yaptırdınız????