Dykdyk Ya hadi forma girerken vardı bu reklam ama şimdi bir postun altına birşey yazarken yazımın ortasından pat die reklam giriyor. Bir çaresini bulurmusunuz lütfennnnn
Senemmm11 Dykdyk dün aynı postu bende açtım 🤷🏼♀️ Birşey yazıyorum pat reklam birşey okuyorum pat reklam. Moderatör Google otomatik yerleştiriyor bizimle alakalı bir durum değil dedi 🤷🏼♀️
efuchan Dykdyk gece vakti gümbür gümbür sesli reklam çıkması da cabası… bu kadar üye var reklamsız da idare etmiyor mu uygulama anlamıyorum … @adm
CansuveCan Bende öyle. Çoğu kez çıktım o yüzden. Tamam alışveriş biz de yapıyoruz ama bıktırdı artık!
Dykdyk CansuveCan Reklam evet ama formun kullanıcılarını bıktıracak kadar önemli olmamalı bu reklamlar insanın forma giresi gelmiyor
Dykdyk Senemmm11 Offf vallahi içinden girmek gelmiyor tam birşey yazmaya yada okumaya odaklanıyor pat diye beliriveriyor sıktı iyice